Technologia medyczna

Gdy ZEISS wspiera jakość Twojej praktyki.

Znakomita jakość usług ZEISS

Kupując dla swojej kliniki produkt ZEISS, możesz korzystać z oferowanych przez firmę usług posprzedażowych. Obejmują one zakres od szkoleń i działań edukacyjnych po obsługę techniczną i wsparcie praktyki. Celem jest zwiększenie Twojej satysfakcji z prowadzenia kliniki oraz zapewnienie sukcesów biznesowych przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu zadowolenia pacjentów.

Poszerzając asortyment usług laserowej korekcji wzroku, automatycznie otrzymujesz prawo korzystania z programu wsparcia klinicznych zastosowań laserów refrakcyjnych ZEISS. Program skupia się na sukcesie twojej kliniki, czego efektem może być wysoki poziom zadowolenia pacjentów, którzy będą Cię polecać swoim znajomym. Jako chirurg leczący ametropię otrzymujesz w ramach tego programu kompleksowy proces wdrożenia, abyś poznał metody SMILE® i PRESBYOND®, a także odpowiednie lasery refrakcyjne ZEISS, na przykład laser femtosekundowy VisuMax® i laser excimerowy MEL® 90.

Procesy wdrażania w leczenie metodami SMILE i PRESBYOND obejmują kilka etapów. Rozpoczynają się od szkoleń internetowych i stacjonarnych, po których następują wizyty przygotowawcze w Twojej klinice. Kolejnym etapem są pierwsze zabiegi przeprowadzane w obecności specjalisty od danej metody. Następnie odbywa się końcowa rozmowa ze wszystkimi zaangażowanymi stronami. Po przejściu całego procesu Twoja klinika otrzymuje ciągłe wsparcie w stosowaniu produktu

Ponadto wszyscy klienci mogą nieustannie korzystać z naszego wsparcia dotyczącego stosowania produktów, którego celem jest zwiększenie sukcesów biznesowych poprzez regularne odwiedzanie klinik przez naszych specjalistów. Firma ZEISS posiada również wiele centrów szkoleniowych w zakresie leczenia ametropii rozsianych po całym świecie, służących wymianie doświadczeń oraz prowadzeniu różnego rodzaju szkoleń związanych z metodami SMILE i PRESBYOND (LASIK)

Poniżej możesz dowiedzieć się więcej na temat specjalnych procesów wdrożeniowych w zakresie metod SMILE i PRESBYOND.

Proces wdrożenia w metodę PRESBYOND
Proces wdrożenia w metodę PRESBYOND
Proces wdrożenia w metodę SMILE
Proces wdrożenia w metodę SMILE

Wsparcie praktyki przez firmę ZEISS

Oprócz wsparcia w stosowaniu produktów, ZEISS oferuje usługi w zakresie rozwoju biznesu (rozumianego szerzej niż zwiększanie przychodów kliniki), koncentrując się bardziej na edukowaniu pacjentów i ogólnym ich zadowoleniu z wizyty w Twojej klinice.

Materiały marketingowe edukujące pacjentów

Nasze usługi obejmują bezpośrednią komunikację z pacjentami w celu odpowiedniego pozycjonowania Twojej kliniki na rynku poprzez wspieranie kontaktów z pacjentami od pierwszej styczności z kliniką po działania prowadzone po wykonaniu zabiegu. Nasze materiały marketingowe obejmują wszystkie etapy kontaktu z pacjentem: od przyciągnięcia go przez nakłonienie do skorzystania z usługi po polecenie Twojej kliniki znajomym.

Oferowane działania marketingowe prowadzą Cię przez niezbędne procesy komunikacji realizowane za pośrednictwem mediów społecznościowych, wydarzeń dla klientów czy konsultacji i pomagają dotrzeć do pacjentów z odpowiednim komunikatem. Pakiet usług zawiera materiały takie jak plakaty, grafiki, filmy, roll-upy, broszury, zdjęcia, pocztówki, banery internetowe czy prezentacje PowerPoint. Nasze materiały marketingowe edukują pacjentów o różnych możliwościach leczenia, zapewniając im informacje niezbędne do podjęcia świadomej decyzji.

W zależności od twoich potrzeb, oferujemy narzędzia wspomagające marki ZEISS, materiały, które możesz oznaczyć nazwą swojej kliniki, a także elementy informacyjne, które możesz wykorzystać do stworzenia własnej oferty.

Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do materiałów informacyjnych na swoją stronę internetową

Poprawa poziomu zadowolenia pacjentów

W firmie ZEISS rozumiemy wyzwania związane z rozwijaniem praktyki chirurgii refrakcyjnej, dlatego współpracujemy z naszymi klientami w tym zakresie. Poprzez doradztwo dotyczące rozwoju praktyki oferujemy program, który pomoże Ci rozwinąć działalność i poprawić ogólne zadowolenie pacjentów.

Nasi specjaliści do spraw rozwoju praktyki będą Cię wspierać swoim doświadczeniem w dziedzinie marketingu medycznego oraz pomogą poprawić komunikację z pacjentami i obsługę klienta. Przekłada się to na większą liczbę pacjentów oraz efektywność kliniki.

Dział ZEISS zajmujący się doradztwem dotyczącym rozwoju praktyki (PDC) będzie w pełni zaangażowany, aby maksymalnie wykorzystać potencjał Twojej kliniki i zapewnić jej sukces na lata.

• Patient Attraction

Zespół Działu PDC pomaga zwiększyć liczbę zapytań ze strony pacjentów, poprawiając jakość pierwszego kontaktu pacjenta z kliniką.

• Patient Conversion

Zespół ten optymalizuje również obsługę pacjentów po ich wizycie w klinice. Zapewnia to wyższy poziom konwersji.

• Patient Referral

Dział PDC pomaga ci utrzymać stały kontakt z pacjentami po wykonaniu operacji. Dzięki temu Twoi pacjenci staną się ambasadorami Twojej firmy.

Umów się na spotkanie

Już dziś przekonaj się, w jaki sposób ZEISS może zwiększyć efektywność Twojej firmy – umów się na spotkanie z naszymi specjalistami.

Skontaktuj się z nami

Zapytaj o ofertę

Masz pytanie dotyczące zakupu naszych produktów?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio

Umów się na spotkanie

Nasi eksperci wkrótce skontaktują się z Tobą.

Obsługa techniczna

Potrzebujesz pomocy przy produkcie?