CSC

Maksymalna dynamika i precyzja

Wydajniejsza, szybsza i dokładniejsza – głowica pomiarowa CSC wyznacza nowy standard w dziedzinie jednostek obrotowo-uchylnych o regulacji ciągłej, dzięki czemu doskonale spełnia wymagania przy masowym pomiarze skomplikowanych części karoserii.

CSC

Informacje o produkcie

Optyczne i stykowe głowice pomiarowe muszą być optymalnie zlokalizowane do celów masowych pomiarów skomplikowanych części karoserii, jeśli mają również mierzyć trudno dostępne punkty we wnętrzu części. Często wymagane są długie przedłużacze. W takich właśnie zastosowaniach głowica CSC otwiera nowe, niedostępne dotąd możliwości: co wynika ze znacznego zapasu momentu obrotowego oraz maksymalnej rozdzielczości i precyzji.

Aby optymalnie sterować procesami przy produkcji karoserii samochodów, wyniki pomiarów muszą być jak najszybciej dostępne. Czas pomiaru – bez szkody dla bezpieczeństwa – ogromnie skraca duża dynamika głowicy CSC. W oparciu o własną koncepcję bezpieczeństwa możliwa jest integracja chronionego przed kolizjami łożyska w płycie głowicy pomiarowej jako dodatek do znanej ochrony antykolizyjnej jednostki obrotowo-uchylnej. W ten sposób skutecznie zapobiega się uszkodzeniu głowicy pomiarowej na skutek kolizji z częścią.

Inną zaletą głowicy CSC jest całkowicie przeprojektowany magazynek układów trzpieni pomiarowych. Podobnie jak w przypadku indeksowanego przegubu uchylno-obrotowego RDS magazynek jest teraz elementem całkowicie pasywnym. W związku z tym do maszyny pomiarowej nie musi już być dostarczane sprężone powietrze, co oznacza dodatkowe oszczędności dla użytkownika. Magazynek można umieścić w dowolnym miejscu, ponieważ działa on także bez połączeń elektrycznych.