Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące posiadanych maszyn pomiarowych, oprogramowania, zastosowań lub szkoleń, my udzielimy na nie odpowiedzi!

Nasze wsparcie

Służymy pomocą

Indywidualny kontakt

Naszym głównym celem jest bezpośrednie i pełne wsparcie naszych klientów. Zakres wsparcia dostosowany jest do indywidualnych potrzeb klientów z wykorzystaniem pełnej gamy naszych usług. Nasz pracownik z centrum serwisowego skontaktuje Państwa z osobą odpowiedzialną za właściwe usługi, które w tym momencie potrzebujecie.

Bezpośrednia pomoc telefoniczna

Nasi specjaliści z zakresu oprogramowania i sprzętu służą Państwu konsultacjami we wszystkich tematach związanych z maszynami ZEISS. Nikt bowiem nie zna Państwa urządzeń tak dobrze jak producent.

Nasze telefoniczne centrum serwisowe oferuje:

  • Telefoniczną pomoc we wstępnej diagnozie usterki
  • Zdefiniowanie kolejnych działań
  • Utworzenie zdalnego połączenia poprzez internetowy Teleservice
  • Zlecenie interwencji specjalisty
  • Sprzedaż końcówek pomiarowych, oprzyrządowania, opcji oprogramowania, umów serwisowych, aktualizacji oprogramowania oraz wszystkich pozostałych usług.

Teleserwis

Nasze oprogramowanie Teleservice umożliwia nam zdalny dostęp do Państwa systemu. Za pomocą internetu i telefonu mogą Państwo uzyskać bezpośredni kontakt z naszymi specjalistami wsparcia technicznego i uzyskać pomoc z zakresu:

  • Zdalnej diagnozy usterki
  • Wsparcia w programowaniu i rozwiązywaniu problemów aplikacyjnych
  • Doradztwo w zakresie metrologii
  • Pomoc w instalacji update‘u oprogramowania

Inne pomocne narzędzia: