ZEISS Digital Enablement training
ZEISS DLA OPTYKÓW I OKULISTÓW

Spraw, by Twoja działalność będzie widoczna w sieci.

Podnieś swoje kompetencje w zakresie marketingu cyfrowego.

Media cyfrowe mają znaczący wpływ na nasze zachowanie oraz na zachowanie konsumentów. Dla właścicieli firm coraz większe znaczenie zyskuje widoczność w sieci, co pomaga pozostać w kontakcie z obecnymi konsumentami, a także umożliwia pozyskiwanie nowych. W gruncie rzeczy znów chodzi o zapewnianie doskonałego widzenia.

Stań się widoczny w sieci i zapewnij swoim konsumentom sprawną obsługę.

Nasze szkolenia pomogą Ci przygotować się na wyzwania przyszłości. Dowiedz się jak nawiązywać i pielęgnować kontakt z konsumentem w przestrzeni cyfrowej.

Najważniejsze informacje i statystki potwierdzające znaczenie kanałów cyfrowych

  • 7.9

    miliardy ludzi na świecie1

  • 4.7

    miliardy użytkowników portali społecznościowych2

  • 63 %

    aktywni użytkownicy Internetu3

  • 90 %

    aktywnych użytkowników Internetu korzysta z urządzeń mobilnych4

  • 81 %

    konsumentów przeprowadza research w sieci5

Jeżeli firma nie jest online, nie jest widoczna

Konsumentów przyciągają nie tylko witryny sklepowe. Jeszcze przed wybraniem się na zakupy, zwłaszcza okazjonalne, często wyszukują w sieci informacji takich jak godziny otwarcia czy dostępne marki.

Wszystkie narzędzia, które sprawią, że będziesz widoczny w sieci.

1 of 5

Szkolenie w zakresie rozwoju cyfrowego ZEISS skupia się przede wszystkim na wykorzystaniu wiedzy teoretycznej w praktyce. Omówimy najbardziej niezbędne narzędzia, które możesz łatwo i sprawnie włączyć do swoich procesów pracy. Struktura szkolenia została przygotowana w sposób dostosowany do Twoich codziennych obowiązków. Chcemy ułatwić proces digitalizacji, a zarazem sprawić, by był jak najbardziej efektywny.

  • Marketing na portalach społecznościowych

    Prawie 4 miliardy ludzi korzysta z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i WhatsApp. To skuteczne narzędzia, dzięki którym możesz nawiązać kontakt z konsumentami, nawet jeżeli nie szukają konkretnie Twojej firmy. Dowiedz się jak nawiązać kontakt, zainteresować i dotrzeć do nowych konsumentów.

    Marketing na portalach społecznościowych
  • Optymalizacja strony internetowej

    Ulepsz swoją stronę internetową. Dzięki temu konsumenci, którzy szukają rozwiązania konkretnego problemu, produktu lub usługi za pomocą przeglądarki Google Search, będą mogli z łatwością odnaleźć stronę Twojej firmy. Dowiedz się jak ulepszyć wygląd Twojej strony internetowej, dostarczać atrakcyjnych treści i jak za pomocą pozycjonowania (SEO) osiągnąć wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce Google Search.

  • Spersonalizowane narzędzia firmy ZEISS

    Używaj narzędzi firmy ZEISS takich jak MyVisionProfile, StoreLocator lub Appointment Scheduler, aby z łatwością przyciągnąć konsumentów. Dowiedz się jak wykorzystać te narzędzia na Twojej stronie internetowej, kiedy konsumenci szukają konkretnych produktów lub usług.

  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych

    Dowiedz się jak sprawić, żeby Twoja witryna była lepiej widoczna w wyszukiwarkach konsumentów z całego świata. Upewnij się, że Twoja firma jest częścią lokalnych katalogów takich jak Google Business Profile i rozwijaj swoją działalność dzięki Google Ads.

  • Zwiększ ruch w Twoim sklepie internetowym.

    Zdobądź więcej odwiedzających w wyniku działania ulepszonych kanałów marketingu cyfrowego.

    Twój salon optyczny
First
Last

Dostosowane do Twoich potrzeb szkolenie online.

Korzyści naszego szkolenia w pigułce
  • Personalizacja
    Przystosowanie do indywidualnych potrzeb.
  • Efektywność
    Identyfikujemy istotne obszary i koncentrujemy się na odpowiednich narzędziach marketingowych.
  • Skuteczność
    Przyciągaj więcej konsumentów i rozwijaj swoją działalność.
  • Dociekliwość
    Poznaj swoich konsumentów i spróbuj zaspokoić ich potrzeby.

Nieważne, czy jesteś osobą początkującą, czy ekspertem w zakresie marketingu cyfrowego

Pomożemy rozwinąć Twoją działalność online i wydobyć z niej pełen potencjał.
  • Osoba początkująca w zakresie technologii cyfrowej

    Osoba początkująca

    Jeżeli jesteś osobą początkującą w zakresie technologii cyfrowej zidentyfikujemy możliwości cyfrowego kontaktu z Twoimi konsumentami i pokażemy Ci, jak stać się widocznym w sieci wykorzystując najbardziej istotne obszary technologii cyfrowej.

  • Ekspert w zakresie technologii cyfrowej

    Osoba zaawansowana

    Jeżeli już jesteś ekspertem w zakresie technologii cyfrowej przeprowadzimy analizę obecności Twojej firmy w Internecie oraz pokażemy jak być bardziej efektywnym.

Wyzwania związane z nieobecnością w Internecie

Jeżeli nie jesteś widoczny w sieci tracisz potencjalnych konsumentów. W obecnych czasach konsumenci szukają informacji online. Wyszukują optyków w swojej okolicy lub adnotacji na temat godzin otwarcia, porównują i szukają informacji, produktów, usług, marek i sposobów na rozwiązanie problemu jeszcze przed dokonaniem zakupu. Postaw się na miejscu konsumenta, aby lepiej zrozumieć ten proces:
ZEISS - your partner and digital expert

ZEISS – Twój partner

i ekspert w obszarze technologii cyfrowej

Pozostaw konkurencję w tyle. Od czasu założenia firmy ZEISS w 1846 roku, my i nasi klienci z wyprzedzeniem i konsekwentnie identyfikujemy trendy w nauce i społeczeństwie. Zainspirowani ciekawością, pasją i precyzją, ukształtowaliśmy nowe perspektywy, które zmieniły nasze spojrzenie i wzorce zachowań. Od samego początku przekształcaliśmy wyzwania w możliwości i tę umiejętność zachowaliśmy do dziś.

Tak samo jest w przypadku digitalizacji. Oznacza to, że będziemy współpracować z Tobą i wspierać Cię, abyś w jak największym stopniu mógł wykorzystać cyfrowe możliwości. Jako globalny lider technologii oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie: dzięki szkoleniom w zakresie rozwoju cyfrowego ZEISS dostarczamy rozwiązania dopasowane do Twojej działalności i potrzeb regionalnych.