Program dla partnerów biznesowych ZEISS

Wsparcie biznesowe skrojone na miarę Twojej firmy.

ZEISS pragnie pełnić rolę partnera biznesowego – a nie rywala. Program dla partnerów biznesowych ZEISS ma za zadanie wspierać optyków i okulistów, umożliwiając im doskonałą obsługę klientów oraz rozwój ich działalności. Partnerzy biznesowi ZEISS mogą korzystać z wielu udogodnień: od profesjonalnego wsparcia marketingowego, po spersonalizowaną obsługę klienta.

Nasz program dla partnerów biznesowych dla specjalistów w dziedzinie okulistyki

Wiemy, z jak wieloma wyzwaniami zmagasz się każdego dnia. Pragniemy zrozumieć te wyzwania oraz Twoje potrzeby biznesowe. Globalne badania rynku wykazały, że:

  • Zwiększanie dochodu i zysków jest utrudnione przez rozwój sieciowych salonów optycznych oraz optycznych sklepów internetowych.
  • Optycy chcą budować swoją zawodową reputację w lokalnych społecznościach.
  • Nieustanne szkolenia i pogłębianie wiedzy to klucz do sukcesu w biznesie. Aby zapewnić Ci przewagę nad konkurencją, chcemy pogłębiać wiedzę i umiejętności – Twoje i Twojego personelu.

Program dla partnerów biznesowych ZEISS ma na celu pokonywanie tych wyzwań, budowę Twojej marki oraz zwiększanie Twojej renomy na lokalnym rynku.

Fundamenty programu dla partnerów ZEISS: prostota, niezawodność, skalowalność

Program dla partnerów biznesowych ZEISS oferuje jasne i kompleksowe zasady, które pomogą Ci osiągnąć wyznaczone cele. Bez względu na to, czy wybierzesz status ZEISS Vision Partner, ZEISS Vision Expert czy może ZEISS Vision Center, możesz liczyć na nasze nieustanne wsparcie.

Nasz sprawdzony i niezawodny program dla partnerów ZEISS oferuje trzy warianty, różniące się zakresem i intensywnością współpracy. Potencjalni partnerzy mają do wyboru następujące możliwości:

ZEISS Vision Partner

Buduj swoją zawodową renomę i przyciągaj klientów precyzyjnymi przyrządami pomiarowymi ZEISS oraz personalizowanymi soczewkami okularowymi.

W ramach współpracy jako ZEISS Vision Partner musisz korzystać z urządzenia do centracji ZEISS – i.Terminal 2 z i.Com Mobile. Pozwoli ono perfekcyjnie dopasować soczewki przy kliencie oraz zaprojektować je z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta. (Zalecamy także korzystanie z i.Profiler®plus).

ZEISS zapewnia także bogate materiały promocyjne, kampanie reklamowe, ekskluzywne usługi i nie tylko. Uzyskasz dostęp do portalu marketingowego ZEISS oraz naszego sklepu marketingowego, a także możliwość indywidualnych konsultacji telefonicznych. Gdy potencjalni klienci będą szukali w Internecie sprzedawców, Twoja firma będzie wyświetlana jako ZEISS Vision Partner.

ZEISS Vision Expert

Jako ZEISS Vision Expert uzyskasz dostęp do procesu analiz widzenia (ZEISS Vision Analysis), który pozwoli Ci zaoferować klientom usługi optyczne najwyższej klasy. Proces ten łączy staranną konsultację oraz proces sprzedaży, podczas którego potrzeby klienta są uwzględniane na każdym kroku: od chwili wejścia do salonu, przez analizę potrzeb, po odbiór gotowej pary okularów.

Rozwiązania technologiczne ZEISS, takie jak i.Terminal 2 oraz i.Profiler®plus, stanowią integralną część badania wzroku i pomagają stworzyć precyzyjny, indywidualny profil widzenia.

ZEISS zapewnia regularne, personalizowane szkolenia dla Ciebie i Twojego personelu, a także mnóstwo pomysłów marketingowych, indywidualne konsultacje, szkolenia w salonie zależne od potrzeb oraz liczne, ekskluzywne korzyści. Gdy potencjalni klienci będą szukali w Internecie sprzedawców, Twoja firma będzie wyświetlana jako ZEISS Vision Expert.

ZEISS Vision Center

Oprócz wsparcia biznesowego, jakie oferujemy w wariancie ZEISS Vision Expert, partnerzy o statusie ZEISS Vision Center mogą oferować klientom dostęp do innowacyjnej technologii ZEISS oraz wyjątkowych, kompleksowych konsultacji w ekskluzywnym, nowoczesnym i przyjemnym punkcie, który zachwyca już od witryny salonu, po gabinet badań. 120 dotychczasowych partnerów ZEISS Vision Center na całym świecie potwierdza, że jest to najpełniejsza oferta ZEISS dla Twoich klientów oraz najściślejsza forma współpracy partnerskiej z ZEISS.

Właściciele ZEISS Vision Center budują markę ZEISS. Gdy potencjalni klienci szukają w Internecie sprzedawców, Twoja firma będzie wyświetlana jako ZEISS Vision Center.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym lokalnym przedstawicielem handlowym.

Analiza wzroku ZEISS – przepis na perfekcyjne widzenie.

Fundamentem koncepcji ZEISS Vision Expert oraz ZEISS Vision Center jest analiza wzroku ZEISS. Ten element procesu konsultacji i sprzedaży zapewnia klientom wszystko, co muszą wiedzieć o personalizowanych okularach. Nasz unikalny i niezapomniany standard obsługi przekłada się na wyraźne korzyści dla naszych partnerów. Pamiętaj, że im więcej klient wie o kupowanym produkcie, tym chętniej wybierze produkt wysokiej jakości. W ramach programu dla partnerów biznesowych ZEISS zapewniamy skuteczne rozwiązania marketingowe, profesjonalne konsultacje oraz niezliczone okazje do pogłębiania wiedzy branżowej. Współpraca partnerska z ZEISS to przepustka do najwyższego standardu optycznego dla Ciebie i Twoich klientów.

Analiza wzroku ZEISS

Wiedza marketingowa ZEISS ułatwia odniesienie sukcesu biznesowego

Program dla partnerów biznesowych ZEISS zapewnia materiały i zasoby marketingowe, treści, kampanie i nie tylko. Dzięki nim wypromujesz swoją firmę, ofertowane usługi oraz ekskluzywne produkty ZEISS. Jako nasz partner uzyskasz dane do logowania do sklepu ZEISS Marketingshop* oraz portalu ZEISS Marketingportal*.

Ze sklepu ZEISS MarketingShop możesz zamawiać materiały do kampanii reklamowych i promocji (ulotki, broszury, plakaty, a także ściereczki do soczewek, materiały do pracy, artykuły papiernicze oraz upominki dla klientów). Ponadto na portalu ZEISS Marketingportal znajdziesz spersonalizowane materiały promocyjne, takie jak bannery, zdjęcia, nagrania oraz szablony e-maili i newsletterów. Portal jest bardzo łatwy w obsłudze, a treści można łatwo i szybko personalizować (np. dodać swoje logo, zdjęcia i teksty).

Oznacza to, że zostanie Ci więcej czasu na faktyczną działalność. Ponadto możesz liczyć na stałe wsparcie naszych specjalistów ds. marketingu w ZEISS.

Atrakcyjne sposoby pozyskiwania nowych klientów

W trakcie pracy rzadko mamy czas na szukanie nowych klientów. Pozyskiwanie ich jest jednak jednym z kluczowych warunków długofalowego sukcesu firmy. Właśnie dlatego oferujemy wiele sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Nasza oferta obejmuje:

Mój profil widzenia – My Vision Profile

Aplikacja ZEISS My Vision Profile na smartfony oraz przeglądarki internetowe umożliwia stworzenie szczegółowego profilu widzenia, a do tego sugeruje możliwe rozwiązania optyczne. To skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, zwłaszcza gdy zostanie powiązany z narzędziem do wyszukiwania salonów optycznych, które zwraca listę lokalnych partnerów ZEISS.

Znajdź optyka

Klienci mogą korzystać z wyszukiwarki salonów optycznych dostępnej na naszej stronie oraz w aplikacji My Vision Profile, aby znaleźć optyka i umówić się na wizytę drogą e-mailową. To doskonały sposób, aby łatwo przyciągnąć uwagę klientów.

Szablony e-maili i newsletterów, pocztówki i bannery internetowe

Jednym z sekretów dużej sprzedaży jest duża frekwencja odwiedzających. Potencjalny klient musi najpierw odwiedzić salon, aby optyk mógł zaimponować mu szeroką ofertą rozwiązań. Zespół ds. wsparcia marketingowego w ZEISS opracował zatem szablony, które można łatwo spersonalizować, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów: e-maile, newslettery i banery internetowe, a także listy, pocztówki i nie tylko. Dzięki temu możesz skupić się na pracy, a my zajmiemy się resztą.

Kampanie konsumenckie

Nasz kampanie konsumenckie zwiększają świadomość znaczenia ostrego widzenia oraz nowych produktów ZEISS, takich jak soczewki ZEISS DriveSafe czy ZEISS Digital. ZEISS jest pionierem innowacyjnych produktów konsumenckich.. Użyj tych kampanii produktowych, aby w pełni wykorzystać chwilową ekskluzywność naszych rozwiązań.

Poradnik LEPSZE WIDZENIE z treściami dla klientów

Ludzie zazwyczaj zaczynają się interesować widzeniem dopiero wówczas, gdy ich wzrok się pogarsza. Chcemy zwiększać świadomość wśród konsumentów i uświadamiać im, że należy dbać o dobre widzenie, zanim wystąpią problemy ze wzrokiem. W tym celu stworzyliśmy LEPSZE WIDZENIE, portal dla klientów pełen interesujących i przystępnych treści związanych z troską o oczy i wzrok.

Portal ten pozwolił nam zwiększyć liczbę odwiedzających naszą stronę internetową, a w rezultacie przełożył się na liczbę wizyt w naszych salonach. Częste wzmianki o wyszukiwarce salonów optycznych sprawiają, że czytelnika dzieli zaledwie kilka kliknięć od umówienia się na wizytę w salonie.

Tylko dla Ciebie: Nasza obsługa klienta**

Oferujemy pomoc w godzinach pracy, tj. od rana do wieczora. Oprócz produktów i usług, każdemu z trzech wariantów współpracy partnerskiej towarzyszy indywidualne wsparcie biznesowe, które pozwala znaleźć odpowiedź na każde pytanie o proces zamawiania, np. o VISUSTORE, LOGON lub soczewki okularowe marki ZEISS. Wiedza, na której możesz polegać: ponad 60% naszych konsultantów ds. obsługi klienta to optycy. Aby zapewnić wsparcie w codziennej pracy i ułatwić naszą współpracę partnerską, zobowiązujemy się natychmiast reagować na problemy zgłaszane telefonicznie, a na zgłoszenia e-mailowe (np. zamówienia, skargi, noty kredytowe) w tym samym dniu. Nasze usługi kurierskie zapewniają dostawy w godzinach pracy Twojego salonu i są dostępne całodobowo. Zapewniamy wsparcie na każdym kroku. Szybko i łatwo pomagamy w osiągnięciu sukcesu.

*Usługi mogą się różnić w zależności od kraju. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta.
**Dostępność obsługi klienta może zależeć od kraju. W Niemczech oferujemy naszym partnerom wsparcie pierwszego poziomu w dni robocze (od poniedziałku do soboty) w godzinach 8:30-19:00.

ZEISS jest jednym z wiodących producentów soczewek okularowych na świecie. Celem marki jest zapewnianie maksymalnej precyzji i komfortu widzenia. ZEISS projektuje i produkuje soczewki, przyrządy i systemy pomiarowe, a także tworzy koncepcje handlowe i usługi technologiczne, które nieustannie podnoszą poprzeczkę w branży optycznej.

Skontaktuj się z nami, aby nawiązać współpracę

Biuro Obsługi Klienta ZEISS