Oferujemy pomoc w godzinach pracy, tj. od rana do wieczora. Oprócz produktów i usług, każdemu z trzech wariantów współpracy partnerskiej towarzyszy indywidualne wsparcie biznesowe, które pozwala znaleźć odpowiedź na każde pytanie o proces zamawiania, np. o VISUSTORE, LOGON lub soczewki okularowe marki ZEISS. Wiedza, na której możesz polegać: ponad 60% naszych konsultantów ds. obsługi klienta to optycy. Aby zapewnić wsparcie w codziennej pracy i ułatwić naszą współpracę partnerską, zobowiązujemy się natychmiast reagować na problemy zgłaszane telefonicznie, a na zgłoszenia e-mailowe (np. zamówienia, skargi, noty kredytowe) w tym samym dniu. Nasze usługi kurierskie zapewniają dostawy w godzinach pracy Twojego salonu i są dostępne całodobowo. Zapewniamy wsparcie na każdym kroku. Szybko i łatwo pomagamy w osiągnięciu sukcesu.
*Usługi mogą się różnić w zależności od kraju. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta.
**Dostępność obsługi klienta może zależeć od kraju. W Niemczech oferujemy naszym partnerom wsparcie pierwszego poziomu w dni robocze (od poniedziałku do soboty) w godzinach 8:30-19:00.