![]({"xsmall":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.100.56.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","small":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.360.203.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","medium":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.768.432.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","large":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1024.576.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","xlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1280.720.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","xxlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1440.810.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg","max":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/poland/equipment/zeiss-mvp-stage-poland.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1580.889.210,0,1790,889.file/zeiss-mvp-stage-poland.jpg"})
Mój Profil Widzenia ZEISS
Twoi klienci mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby dotyczące wzroku po prostu odwiedzając Twoją stronę internetową.
Dzięki spersonalizowanej, co-brandingowej funkcji Mój Profil Widzenia, dostępnej na Twojej stronie internetowej dajesz swoim klientom możliwość określenia ich indywidualnego profilu widzenia, co możliwi najlepszy dobór soczewki, dopasowanej do stylu życia i potrzeb.
Interesujące fakty o zachowaniach klientów.
![]({"xsmall":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.100.50.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","small":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.360.180.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","medium":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.768.384.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","large":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1024.512.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","xlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1280.640.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","xxlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1440.720.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg","max":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_01.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1920.960.0,174,1920,1134.file/mvp_benefit_01.jpg"})
Decyzje o zakupach zaczynają się online.
Współczesne światy online i offline są ze sobą ścisle powiązane. Zakup produktów i poszukiwanie odpowiednich informacji online oraz kupowanie online lub offline, są ze sobą ściśle powiązane. Sprawdza się to też w przypadku nowych okularów. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o swoich oczach i odkryć, które soczewki będą najbardziej odpowiadać ich potrzebom i stojącym przed nimi wyzwaniom.
Pozyskaj nowych klientów i wyróżnij się online, dzięki wielokrotnie nagradzanej funkcji Mój Profil Widzenia.
Mój Profil Widzenia analizuje styl życia Twoich klientów i ich zachowania związane ze wzrokiem za pomocą serii pytań. Generuje on unikalny profil widzenia i proponuje optymalne soczewki ZEISS w oparciu o indywidualne potrzeby dotyczące wzroku. Jest to unikalne wsparcie w procesie doboru soczewek, które zapewnia klientom bardziej kompleksowe zrozumienie ich potrzeb dotyczących wzroku przed przyjściem do sklepu.
![]({"xsmall":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.100.50.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","small":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.360.180.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","medium":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.768.384.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","large":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1024.512.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","xlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1280.640.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","xxlarge":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1440.720.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg","max":"https://www.zeiss.pl/content/dam/vis-b2b/reference-master/images/equipment/my-vision-profile/mvp_benefit_03.jpg/_jcr_content/renditions/original.image_file.1900.950.10,0,1910,950.file/mvp_benefit_03.jpg"})
Bezproblemowe i całkowite przejście z trybu online do offline.
Twoi klienci mogą zapisać swój osobisty profil widzenia jako kod QR na smartfonie i przynieść go ze sobą do sklepu stacjonarnego. Wyniki można zweryfikować w sklepie stacjonarnym za pomocą VISUCONSULT, dostarczając istotnych informacji, które pomogą Ci zaproponować najlepsze rozwiązanie w zakresie soczewek. Skutkuje to większą ilością czasu, który można poświęcić na badanie pacjenta lub na wyjaśnienie istotnych informacji. Możesz skorzystać z możliwości co-brandingu funkcji Mój Profil Widzenia, dodając do niej swoje nazwisko i szczegóły dotyczące Twojego gabinetu, aby upewnić się, że klienci znajdą drogę do Twojego sklepu.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018 r.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019 r.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.