Ta część serwisu jest przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści i może zawierać reklamy wyrobów kierowane wyłącznie do takich osób.
Aby wejść na stronę zarezerwowaną dla osób stosujących wyroby medyczne jako profesjonaliści, potwierdź, że jesteś taką osobą (np. wykonującą zawód medyczny, osobą prowadzącą obrót wyrobami medycznymi, serwisantami itp.).

Krótko ostrzyżony młody brunet w okularach z soczewkami ZEISS, uśmiechający się do kamery. W tle widoczny  ZEISS i.Profiler plus.
ZEISS DLA OPTYKÓW I OKULISTÓW

ZEISS SmartLife PRO

Połącz swoją wiedzę ekspercką z najlepszą technologią firmy ZEISS.

Odkryj ZEISS SmartLife PRO, linię soczewek z największymi możliwosciami personalizacji, dostępną wyłącznie dla właścicieli i.Profiler.

  • Całodzienne, komfortowe widzenie przy dynamicznych wyzwaniach dla wzroku w cyfrowym, wymagającym świecie
  • Zapewnij swoim klientom łatwość i komfort widzenia z każdej odległości i w każdym kierunku
  • Konstrukcje soczewek zostały przystosowane do zmian parametrów widzenia zachodzących wraz z wiekiem, zaspokajając potrzeby zarówno użytkowników wieku od 6 lat, jak i długowiecznych seniorów

Oferta soczewek ZEISS SmartLife PRO. Odpowiedź na zmieniający się styl życia.

Społeczność cyfrowa staje się coraz większa, a połączenia online dotyczą wszystkich bez względu na wiek.
  • > 50%

    Ponad ½ światowej populacji korzysta obecnie z mobilnych urządzeń cyfrowych.2

  • Osoby w wieku 55+

    Największa dynamika wzrostu korzystania ze smartfonów występuje obecnie w grupie populacji 55+.2

  • 60%

    dzieci w wieku poniżej 5 lat zaczyna już korzystać ze smartfonów.3

Powyżej ramion, kontur dwóch osób, twarz niewidoczna. Osoby te spoglądają na iPada, na którym widać jakąś graficzną wizualizację.

Twoi klienci chcą profesjonalnej porady, dopasowanej do ich potrzeb.

Klienci chcą zindywidualizowanych doświadczeń; oczekują od producentów swoich marek, że będą dopasowywać do nich produkty i usługi.4  Chcą mieć poczucie, że są pod opieką okulisty/optyka, któremu mogą zaufać, prawdziwego eksperta dbajacego o jak najlepsze ich widzenie, służącego skierowanymi do nich indywidualnie poradami i rozwiązaniami.

  • 86%  klientów uważa, że wiedza ekspercka personelu i dobre porady to najważniejsze cechy, jakich oczekuje się od salonu.5
  • 85%  klientów twierdzi, że spersonalizowane podejście jest dla nich najważniejszym aspektem obsługi.6
Ilustracja przedstawiająca przekrój oka z rogówką i źrenicą.

Każdy z nas ma inne potrzeby dotyczące widzenia.

Rogówka ma bezpośredni wpływ na korekcję wzroku klienta i jakość obrazu na siatkówce, a zmiany rozmiaru źrenicy determinują oświetlenie siatkówki i głębię ostrości, które z kolei wpływają na ogólną ostrość widzenia.

Źrenica reaguje na światło, dostosowując swój rozmiar do różnych warunków oświetleniowych. Z wiekiem źrenica traci zdolność rozszerzania się. Co ciekawe, nawet w tej samej grupie wiekowej występują różnice w wielkości średnicy źrenicy w zależności od osoby. Parametry widzenia są także zdecydowanie różne u dzieci i u osob dorosłych – u dorosłych średnica źrenicy zmniejsza się, a u dzieci zwiększa się wraz z wiekiem.

Uśmiechnięty, czarnowłosy, młody mężczyzna wyciągający rękę, noszący okulary z soczewkami ZEISS SmartLife.

Soczewki powinny odpowiadać dzisiejszym potrzebom związanym z widzeniem.

W ciągu ostatnich kilku lat diametralnie zmienił się styl życia przeciętnego klienta. Dobre, komfortowe widzenie jest niezbędne do tego, aby każdego dnia zachować uczucie pewności i pełni świadomości. Obecnie ludzie niemal cały czas patrzą w ekrany urządzeń cyfrowych nawet wtedy, gdy są w ruchu. Ciągłe przenoszenie wzroku z licznych urządzeń cyfrowych na fizyczne otoczenie i vice versa może bardziej obciążać oczy klienta niż kiedykolwiek wcześniej i prowadzić do dyskomfortu widzenia lub zmęczenia oczu. W wyniku tego nawet zwykłe zadania staną się trudniejsze lub, co gorsza, najważniejsze wydarzenia z naszego życia pozostaną niezauważone. Istotne jest, aby specjalista oferował klientom nie tylko możliwość wyraźnego widzenia centralnego, lecz również sprawnego widzenia peryferyjnego, tak aby mogli oni łatwo przenosić wzrok między różnymi odległościami i zmieniać kierunek widzenia. Potrzeby związane z widzeniem zmieniają się także z wiekiem. Za taki stan odpowiadają dwa kluczowe czynniki: zmniejszająca się amplituda akomodacji oka i zmniejszająca się średnica źrenicy.
  
Technologia ZEISS SmartView 2.0, zastosowana w nowej, pełnej ofercie soczewek SmartLife® firmy ZEISS, stanowi adekwatną reakcję na te istotne trendy konsumenckie i jest wynikiem licznych, prowadzonych na szeroką skalę badań.
i.Profiler plus, widok z boku.

Profesjonalnye badanie wzroku z urządzeniem ZEISS i.Profiler plus.

Dokładne i kompletne informacje są kluczem do zapewnienia soczewek, które idealnie spełniają indywidualne potrzeby klientów. ZEISS i.Profiler  plus generuje indywidualny profil oka każdego pacjenta – zdecydowanie poza limitem tradycyjnej refrakcji. ZEISS i.Profiler  plus umożliwia przeprowadzenie wnikliwej, dokładnej analizy oczu pacjenta, pozwalając uzyskać natychmiastowy całościowy przegląd profilu oka konkretnej osoby.

  • Szybka i bardzo dokładna analiza czoła fali oraz pomiar parametrów oczu klienta, dające unikalny profil optycznej analizy widzenia.7
  • ZEISS i.Profiler  plus określa indywidualny rozmiar źrenicy dla danej osoby.
  • W 60 sekund   automatycznie generowany jest profil dla obojga oczu.8
  • 20/20  ostrość widzenia u 94% pacjentów.9
  • O 50%  krótszy czas podczas subiektywnej refrakcji.10
Młody mężczyzna w okularach z soczewkami ZEISS spogląda prosto w kamerę i trzyma iPada, na którym widać wstępne informacje bazowe niezbędne do dokładnej subiektywnej refrakcji.

ZEISS i.Profiler plus pozwala skorzystać z naszej najbardziej spersonalizowanej oferty soczewek.

Pomaga znaleźć i uzasadnić wybór najlepszego możliwego rozwiązania dla każdego klienta, ponieważ zapewnia szczegółowe wstępne informacje stanowiące podstawę dokładnej subiektywnej refrakcji:  

  • Bieżący profil optycznej analizy widzenia, w tym aberracje wyższego rzędu i parametry rogówki.
  • Niezwykle dokładna obiektywna refrakcja.
  • Analizy ZEISS i.Scription.

Ponadto unikalny profil optycznej analizy widzenia uwzględnia indywidualny rozmiar źrenicy każdego pacjenta.

Źrenica oka w kolorze niebieskim i jasnozielonym.

Technologia ZEISS Individual Luminance Design 2.0 pozwala uzyskać bardziej precyzyjne soczewki.11

Oferta soczewek ZEISS SmartLife PRO.

Znajdź najbardziej spersonalizowane rozwiązanie, które spełni indywidualne potrzeby każdego klienta.
  • Ilustracja 3D soczewek jednoogniskowych dla osób w wieku od 6 do 25 lat.

    Soczewki jednoogniskowe

    • Soczewki jednoogniskowe ZEISS SmartLife PRO Individual 3
    • Soczewki jednoogniskowe ZEISS SmartLife PRO
    • Soczewki jednoogniskowe ZEISS SmartLife Young PRO
  • Ilustracja 3D soczewek Digital i soczewek progresywnych z peryferyjnymi strefami rozmycia dla osób w wieku od 30 do 40 lat.

    Soczewki Digital

    • Soczewki Digital ZEISS SmartLife PRO Individual 3
    • Soczewki Digital ZEISS SmartLife PRO
  • Ilustracja 3D soczewek progresywnych z peryferyjnymi strefami rozmycia dla osób w wieku 40+.

    Soczewki progresywne

    • Soczewki progresywne ZEISS SmartLife PRO Individual 3
    • Soczewki progresywne ZEISS SmartLife PRO Superb
    • Soczewki progresywne ZEISS SmartLife PRO Plus
    • Soczewki progresywne ZEISS SmartLife PRO Pure

Kontakt

Zostań partnerem ZEISS

Wczytywanie formularza...

Dane z formularza kontaktowego zostaną użyte do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie przez Carl Zeiss Vision Care w formie telefonicznej lub e-mailowej. Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze zasady ochrony danych.

Umów się na spotkanie

Wczytywanie formularza...

Dane z formularza kontaktowego zostaną użyte do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie przez  Carl Zeiss Vision Care w formie telefonicznej lub e-mailowej. Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze zasady ochrony danych.

  • 1

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Rozmiar czcionki i odległość między smartfonami trzymanymi w ręku a okiem. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 2

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart - wzorce użytkowania konsumenckiego i biznesowego. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 3

    Auxier B. et al. Korzystanie przez dzieci z urządzeń cyfrowych, czas spędzany przed ekranem. Pew Research Center. 2020.

  • 4

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 5

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.

  • 6

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 7

    Zastosowanie specjalnie opracowanej metody weryfikacji bez plamek (Dane w dokumentacji. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), Pomiary autorefrakcji i aberracji czoła fali z użyciem urządzenia ZEISS i.Profiler plus zostały skalibrowane w celu wykazania dokładności +/-0,1 D, wykraczającej poza wytyczne normy ISO dla autorefraktometrów, która wymaga jedynie maksymalnej wartości podziałki wynoszącej 0,25 (norma ISO dotycząca refraktometrów ocznych, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 8

    Pomiar na 5 osobach, w tym z użyciem sekundomierza w celu uzyskania kompleksowego pomiaru. Raport: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 9

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD i Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Hrabstwo Orange, Kalifornia), podwójnie ślepa próba dotycząca preferencji pomiędzy soczewkami ZEISS i.Scription i porównywalnymi, nietestowanymi soczewkami ZEISS (n=37), 2016.

  • 10

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, marzec, 2016 r.

  • 11

    Na podstawie: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). Ujednolicona formuła dla rozmiaru źrenicy dostosowanej do poziomu oświetlenia. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Analizy teoretyczne sporządzone przez Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020 r.

  • 12

    Analizy sporządzone przez Technology and Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020 r.

  • 13

    Na podstawie: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). Ujednolicona formuła dla rozmiaru źrenicy dostosowanej do poziomu oświetlenia. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Analizy teoretyczne sporządzone przez Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020 r.